V německém Monheimu představila společnost Bayer CropScience na své každoroční tiskové konferenci novou strategii pro budoucí růst. Tvoří ji celkem čtyři pilíře – změna portfolia, zaměření na ústřední pozici zákazníka, inovace a rozšíření činnosti v divizi BioScience, ve které chce společnost Bayer CropScience do čtyř let zdvojnásobit investice do výzkumu.
Sandra Peterson, výkonná předsedkyně společnosti Bayer CropScience, nastínila závazek společnosti podnítit růst obchodu zaměřením na čtyři klíčové cíle, kterými jsou:
- oživení základního článku podnikání společnosti, kterým je ochrana rostlin,
- obnovení ústředního postavení zákazníka v rámci celého hodnotového řetězce („od osiva až na pult“),
- změna zaměření inovací prostřednictvím zvýšení investic do výzkumu a vývoje,
- rozšíření činnosti společnosti v divizi BioScience.
„Celá naše organizace se vytrvale soustředí na naplnění rychle se měnících potřeb naší hladové planety, která nutně potřebuje nové zemědělské zdroje,“ uvedla Petersonová. „Budeme i nadále usilovat o naplnění těchto potřeb, a to prostřednictvím své zvýšené snahy, větší efektivity a rychlejší inovace. Naše snahy již na tomto poli přinášejí určité pozitivní výsledky, co se týká obchodu a rychlosti vývoje.“
Více informací bylo zveřejněno v týdeníku Zemědělec